Czym są słowa kluczowe przy pozycjonowaniu strony internetowej?

Słowa kluczowe to małe frazy, których używasz, aby pomóc ludziom znaleźć Twoją witrynę. Są one również znane jako słowa związane z optymalizacją pod kątem wyszukiwarek (SEO), ponieważ pomagają wyszukiwarkom takim jak Google zrozumieć, o czym jest Twoja witryna – dzięki temu mogą one podnieść jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Jeśli kiedykolwiek używałeś wyszukiwarki, takiej jak Google czy Bing, aby poszukać czegoś w sieci, z pewnością zauważyłeś, że zazwyczaj dla tego samego zapytania pojawia się wiele różnych wyników. Dzieje się tak dlatego, że wyszukiwarki te mierzą popularność stron internetowych i dokumentów na podstawie tego, jak często użytkownicy wyszukują dane słowa kluczowe. Gdy dodajesz słowa kluczowe do swojej witryny, sygnalizujesz Google, że Twoja witryna jest istotna dla określonych tematów lub zagadnień, dzięki czemu może ona uzyskać odpowiednią pozycję w rankingu.

Dlaczego słowa kluczowe są ważne?

Jeśli chcesz poprawić widoczność swojej witryny w wynikach wyszukiwania, musisz używać słów i fraz kluczowych, które są istotne dla Twojej witryny. Chociaż wiele osób korzysta z wyszukiwarek w celu poszukiwania produktów i usług, o wiele więcej używa ich do rozwiązywania problemów. Jeśli chcesz zostać znaleziony przez tę szerszą grupę osób, musisz używać słów kluczowych i fraz ze słownika problem-rozwiązanie. Użytkownik szukający informacji o konkretnym problemie nie rozwiązuje potrzeby zakupu, lecz szuka informacji. Jeśli chcesz przyciągnąć ruch w wyszukiwarkach i zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, musisz umieścić na niej słowa i frazy kluczowe. W ten sposób wyszukiwarki ustalają, o czym jest dana strona. Im więcej odpowiednich słów kluczowych użyjesz, tym wyżej uplasuje się Twoja strona w wynikach wyszukiwania. Możesz również zachęcić klientów do odwiedzenia Twojej witryny, tworząc atrakcyjną treść i umieszczając słowa kluczowe na wszystkich stronach.

Jak wybrać właściwe słowa kluczowe?

Tworząc treści na swoją stronę internetową, powinieneś zawrzeć w nich słowa kluczowe, które są zarówno istotne dla Twojej firmy, jak i prawdopodobne, że będą wyszukiwane przez potencjalnych klientów. Nie należy jednak przesadzać. Jeśli nafaszerujesz swoją stronę słowami kluczowymi, nie będzie to miało pozytywnego wpływu na Twoją pozycję w wyszukiwarce. Zamiast tego zostaniesz uznany za spamera, a Twoje treści będą wyglądały jak wypchane słowami kluczowymi. Dla firm, które oferują szeroki zakres produktów i usług, najlepszym sposobem na znalezienie odpowiednich słów kluczowych jest rozpoczęcie od stworzenia listy ogólnych terminów, które odnoszą się do ich działalności. Mając taką listę, można zacząć zawężać ją do najbardziej istotnych słów kluczowych, które mogą być wyszukiwane przez potencjalnych klientów. Istnieje kilka sposobów na znalezienie odpowiednich słów kluczowych dla Twojej firmy:

  • Burza mózgów: Na początek zrób listę produktów lub usług, które oferuje Twoja firma, a także typów klientów, których obsługujesz. Następnie spróbuj wymyślić słowa kluczowe, które odnoszą się do nich wszystkich.
  • Przeanalizuj swoją obecną stronę internetową: Po stworzeniu listy słów kluczowych, należy przyjrzeć się swojej obecnej stronie internetowej i sprawdzić, czy któreś z tych słów kluczowych są już używane. Jeśli nie, możesz je dodać do swojej witryny.
  • Zbadaj konkurencję: Można również sprawdzić strony internetowe konkurencji, aby dowiedzieć się, jakich słów kluczowych używają. Może to pomóc w znalezieniu słów kluczowych, które są istotne dla Twojej firmy, ale być może nie przyszły Ci do głowy.

Jak znaleźć słowa kluczowe dla swojej witryny?

Jeśli jesteś właścicielem małej firmy takiej jak studio fizjoterapii, która posiada stronę internetową, będziesz musiał używać słów kluczowych w swojej treści, aby zapewnić, że twoja strona jest dobrze skategoryzowana dla wyszukiwarek takich jak Google. Jeśli dodasz odpowiednie słowa kluczowe do swojej strony, będzie ona wyżej widoczna na stronach wyników wyszukiwarek (SERP) i będzie bardziej prawdopodobne, że ktoś na nią kliknie. Jeśli dopiero zaczynasz pracę nad swoją stroną internetową i nie wiesz, jakich słów kluczowych użyć, istnieje kilka różnych metod, które mogą pomóc Ci zacząć. Użycie narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych może być świetnym sposobem na znalezienie pomysłów na słowa kluczowe dla Twojej witryny, pod warunkiem, że wybierzesz właściwe. Można również przeczytać wpisy na blogach, takie jak ten, w których znajdują się porady na temat tego, jak znaleźć słowa kluczowe.

Podsumowanie

Słowa kluczowe to krótkie frazy używane, aby pomóc wyszukiwarkom takim jak Google zrozumieć, o czym jest twoja strona. Są one również znane jako słowa optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO), ponieważ pomagają wyszukiwarkom takim jak Google zrozumieć, o czym jest Twoja strona – dzięki czemu mogą one zwiększyć jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Jeśli kiedykolwiek używałeś wyszukiwarki, takiej jak Google lub Bing, aby poszukać czegoś w sieci, z pewnością zauważyłeś, że zazwyczaj dla tego samego zapytania pojawia się wiele różnych wyników. Dzieje się tak dlatego, że wyszukiwarki te mierzą popularność stron internetowych i dokumentów na podstawie tego, jak często użytkownicy wyszukują określone słowa kluczowe. Dodając słowa kluczowe do swojej witryny, sygnalizujesz Google, że Twoja witryna jest istotna dla pewnych tematów lub zagadnień, dzięki czemu może ona zostać odpowiednio sklasyfikowana. Jeśli chcesz poprawić widoczność swojej witryny w wynikach wyszukiwania, musisz używać słów i fraz kluczowych, które są istotne dla Twojej witryny. Użytkownik szukający informacji o konkretnym problemie nie rozwiązuje potrzeby zakupu, lecz szuka informacji. Tworząc treść witryny, należy uwzględnić słowa kluczowe, które są zarówno istotne dla działalności firmy, jak i prawdopodobne, że będą wyszukiwane przez potencjalnych klientów. Nie należy jednak przesadzać. Jeśli nafaszerujesz swoją stronę słowami kluczowymi, nie będzie to miało pozytywnego wpływu na Twoją pozycję w wyszukiwarce. Zamiast tego zostaniesz uznany za spamera, a Twoje treści będą wyglądały jak wypchane słowami kluczowymi.

UDOSTĘPNIJ UDOSTĘPNIJ

Nasze studio w liczbach

Zaufali nam

polecający zdrowybiznes

Cześć 🙂 obecnie jestem na 4 roku fizjoterapii i pracuje jako masażystka. Prowadzę swojego Instagrama (twoja.ulubiona.fizjo) na którym pisze o fizjoterapii uroginekologicznej którą chcę się zajmować w przyszłości 🙂 od kursu oczekuje pomocy w zdobyciu większej Wiedzy na temat tworzenia skutecznych reklam. Chciałabym rozwinąć mój insta profil oraz zdobyć więcej klientek na masaże. A zaufałam wam bo długo was obserwuje 😉

polecający zdrowybiznes

Część 😊 no to łamiemy to lody 😉 jestem mikroprzedsiębiorcą a w zasadzie to samozatrudnionym czyli prowadzę mały gabinet gdzie działam sam. Niestety może trochę wstyd się przyznać ale od już 4 lat walczę w zasadzie o każdego pacjenta żeby się utrzymać jak gąbka na powierzchni. Wiem, że wiele błędów popełniłem i to głównie właśnie w kwestii rozszerzania informacji na temat tego czym się zajmuję i że wgl jestem na rynku. Mam stronę internetową (jeżeli chcielibyście zobaczyć to proszę 😉 www fizjokf.pl ) także insta i FB ale zwyczajnie brak mi weny być może umiejętności aby to prowadzić i tutaj chętnie bym uzyskał pomoc żeby wiedzieć jak to robić oraz aby zyskać więcej pacjentów/pracy/pieniążków 😊 a zaufanie ponieważ pokonaliście mnie podczas webinarów, no kurcze po prostu widać że wiecie o czym mówicie 😁

polecający zdrowybiznes

Hej 🙂 Jestem fizjoterapeutą. Trochę doświadczenia w pracy zdążyłem już nabyć, długo się zbierałem w sobie aż wreszcie otworzyłem swój gabinet rok temu w Opolu (https://gabinet-moveo.pl/). W zasadzie Zdrowy Biznes jest z Moveo od samego początku, a to za przyczyną kanału na YT i filmów tam zamieszczonych. Z uwagą wysłuchałem wszystkich, więc niewątpliwie miały jakiś udział w obecnej formie mojego gabinetu. Poza tym użytkownik Maila od Serca i Fizjoksiążki. Oba tematy potraktowałem jako typową inwestycje w firmę i było warto. Mój cel jest ambitny, to podwojenie liczy pacjentów gabinetowych i stopniowe wygaszanie wizyt domowych, które świadcze w martwych dla mnie godzinach porannych. Fb i Insta istnieją, staram się, zobaczymy jaka będzie ocena 🙂 PS. Stronkę stawiałem sam, więc liczę się z tym, że pewnie wiele do poprawy tam będzie, i zapewne Zdrowy Biznes to odpowiednie miejsce żeby się w tym kierunku dokształcić.

polecający zdrowybiznes

Cześć 😊 Jestem magistrem fizjo oraz trenerem personalnym. Pracuje głównie ruchowo, czasem masuje. Moim celem jednak jest głównie praca terapeuty ruchowego. Na kursie mam nadzieję zdobyć potrzebną wiedzę jak pozyskiwać pacjentów na terapię ruchową. Uważam że Dachowscy robią super robotę jako fizjo i szkoleniowcy więc dlatego zapisałam się na kurs. Moja strona: http://treningplusfizjoterapia.pl

polecający zdrowybiznes

Hej 😉 Od kwietnia prowadzę własny gabinet połączony z małą salka do ćwiczeń. Jestem magistrem fizjoterapii. Na chwilę obecną jest to moje jedyne miejsce zatrudnienia. Mam ok 3-4 pacjentów dziennie. W przeszłości mocno angażowałem się w Nordic Walking, wtedy prowadziłem już swój fanpage. Od kursu oczekuje pomocy w rozwinięciu swojej sieci klientów. Tworzeniu sensownych postów na insta i FB. Chciałbym specjalizować się w terapii stawów skroniowo żuchwowych. Nawiązać kontakt z lokalnymi dentystami. Jeszcze nic w tym kierunku nie robiłem, to jest mój plan. Zaufałem bo śledzę Wasze sociale i widzę że robicie dobrą robotę i jesteście szczerzy w tym co mówicie 😉 Mój FB Fizjotrening - Pan od kijków Mój insta: panodkijkow

polecający zdrowybiznes

Cześć:) pracuję w Centrum Synergia od 9 lat, a gabinet w tym roku obchodzi 15lecie. Na brak pacjentów nie możemy narzekać, jesteśmy już trochę dinozaurem na lokalnym rynku usług fizjo, ale nie chcemy, aby to uśpiło naszą czujność 😉 Od kursu oczekuję wskazówek w którą stronę prowadzić marketing firmy, która istnieje na rynku od lat, co jeszcze można zrobić. A zaufałam po pierwszym Waszym live. No i dlatego, że mądrzy ludzie z Was.

polecający zdrowybiznes

Hejka 😁 jestem na finiszu studiów (obrona 27.06) I pracuje jako "asystent" fizjoterapeuty - od masowania i trenowania czyli zeby w ogóle moc cos w miare legalnie porobic przy pacjentach i z tego zarobić + znajduje i dojeżdżam do pacjentów głównie bólowych, znalezionych na fixly i z polecenia. W taki sposób dzialam już 1.5 roku. Najlepiej czuje się w ortopedii a zwłaszcza jeśli chodzi kolanka i kregoslupy 😊 na kurs się zdecydowałem bowiem chciałbym jak najszybciej otworzyć własny biznes (w tym moze jakos bez konieczności wyrobienia 3 lat stażu) a zaufałem wam z uwagi na drogę jaką sami przeszliście, czyli z niewielkiego gabinetu do czegoś o czym sam marzę by osiągnąć 🙂 A i pracuje w 75% ruchowo a w 25% manualnie 😅

polecający zdrowybiznes

Cześć, zajmuje się fizjoterapia Stomatologiczna w Warszawskim Międzylesiu. Nie mam problemu z klientami jak na razie grafik zapełniony na cały miesiąc. Jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia i chce rozwijać swój biznes bo mam na to sporo pomysłów. Dlaczego wybrałam kurs ? chyba dlatego że lubię uczyć się od lepszych i podejmować wyzwania. Po za tym lubię iść pod prąd, działać na własnych zasadach. Przyznam że na początku kiedy zaczęłam obserwować ciebie Michał Dachowski to wkurzales mnie 😂🙃 sorry za szczerość. Po tem było już z górki po jakimś live uznałam że w sumie gadasz z sensem. Ale wrażenie na mnie zrobila twoja żona ! To jest kobieta petarda ! A ja uwielbiam osoby które mają wiedzę, obeznanie i do tego lekkość w przekazywaniu wiedzy. 😁

polecający zdrowybiznes

Cześć 🙂 jestem fizjoterapeutą i trenerem przygotowania motorycznego. Przez 7 lat pracowałem w tych obszarach w akademii piłkarskiej i kadrach młodzieżowych. Pół roku temu zrezygnowałem z tych funkcji i założyłem https://pro-balans.pl/ wynajmując gabinet i małą salę do treningu https://www.albatrosmed.pl/ . Obecnie 80% moich klientów to zawodnicy, którzy przez te kilka lat mieli ze mną kontakt na treningach, zgrupowaniach. Od kursu oczekuje, że pomoże trafić do mnie osobom, które mnie nie znały wcześniej. Obecnie mam 6-8 pacjentów dziennie i chciałbym zatrudnić osobę do pomocy. Zaufałem Wam, ponieważ przesłuchiwałem podcasty Zdrowego Biznesu 🙂

polecający zdrowybiznes

Czołem! Jestem Kamil Ciężki Trener i jestem terapeutą ruchowym, pracuje tylko ruchem, od prawie 2 lat prowadzę swoje studio w Białymstoku. Mam pełny grafik i wydaje mi się wysokie ceny i nie wiem co dalej, jak zrobić kolejny krok w kierunku zatrudnienia pracownika i tego tez oczekuje od kursu. Poza tym wszystko co robi Michał Dachowski jest dobre 🤷 i dlatego tu jestem 🙂 Pozdrawiam Was wszystkich!

polecający zdrowybiznes

Cześć, studiuję fizjo i zaczynam pracować jako trener/terapeuta ruchowy. Zależy mi na budowaniu swojej marki i trafieniu z treściami do grupy z którą chciałabym pracować. Obecnie pracuje 'u kogoś' i zapewne przez jakiś czas na pewno jeszcze tak będzie stąd interesuje mnie temat negocjowania warunków współpracy. Póki co próbuje sił w ig. W planach strona itd. I na to czekam. A Dachowskim zaufałam, bo widzę że to co robią jest dobre. Therapy to najlepszy argument.

polecający zdrowybiznes

Z dużym opóźnieniem,ale nadrabiam! 😉 Cześć jestem fizjoterapeutką oraz trenerem. Od dwóch lat prowadzę własny gabinet, od 10 lat pracuje dla PZbad, aktualnie prowadząc ośrodek juniorski kadrowy i zaczynam prowadzić treningi indywidualne,ale brakuje mi na to czasu:) Chce się dalej rozwijać, wiem,że muszę ruszyć z social mediami,dlatego jestem tutaj,aby mieć motywację do zrobienia tego. Znam Michała, dlatego wiem,że to jest dobry wybor;)!

polecający zdrowybiznes

Cześć 🙂 od kilku lat pracuję jako fizjo, od 1,5 roku w swoim gabinecie! Zależy mi na wypełnieniu grafiku. W niedalekiej przyszłości przeprowadzam się do nowego miasteczka i początkowo mam w planach prowadzić praktykę w dwóch gabinetach. Chciałabym jak najszybciej zdobyć nową grupę pacjentów w nowym miejscu. Mam problem z otworzeniem się na social media:/ a może bardziej z wyrażaniem siebie i reklamowaniem swojej pracy. Wybrałam ten kurs, bo przekonaliscie mnie webinarami i innymi zabawkami w social media. Liczę na owocną współpracę 🙏

polecający zdrowybiznes

Cześć. Jestem fizjoterapeutą. Pracuje z pacjentami z problematyką ortopedyczna w Poznaniu. W swojej pracy wykorzystuje techniki manuale jak i szeroko pojętym ruch. Uczestnicząc w kursie chciałbym rozwinąć umiejętności marketingowe i zacząć skuteczniej wcielać je w życie:) Jako kursant Balckroll Therapy nie musiałem się długo zastanawiać nad zaufaniem 😉