Jak łatwo naprawić swoje studio – 6 szybkich zmian, które sprawią, że Twoje studio będzie rentowne

Stworzenie dochodowego studia fizjoterapii to nie lada wyzwanie. Aby dać Ci przewagę, nakreśliliśmy 6 prostych sposobów na to, jak stosunkowo łatwo naprawić swoje studio fizjoterapii i sprawić, by przynosiło zyski. W dzisiejszym świecie, mamy dostęp do wszystkich informacji, które są potrzebne, aby odnieść sukces we wszystkim, na co skierujemy nasze umysły.

Mając to na uwadze, możesz się zastanawiać, jak to możliwe, że ktoś może ponieść porażkę. Cóż, problemem nie jest nasza niezdolność do znalezienia pomocnych informacji, lecz niechęć do wprowadzenia ich w życie.

Przeczytanie tego artykułu powinno spowodować u Ciebie zmianę, ponieważ znajdziesz tu jedne z najbardziej pomocnych wskazówek i trików, które pomogą Ci odnieść sukces w otwarciu i prowadzeniu udanego studia fizjoterapii.

Zorganizuj swoją przestrzeń

Nieporządek w Twoim studio fizjoterapii nie wzbudzi zaufania potencjalnych klientów. Zanim jeszcze zaczniesz przyjmować klientów, Twoje studio rehabilitacji powinno być czyste i schludne. Często się o tym zapomina, ale jest to jeden z najprostszych sposobów na usprawnienie działalności. Nie chodzi jednak tylko o to, by ładnie wyglądało, ale także o to, by było funkcjonalne.

Zadaj sobie pytanie: „Co jest mi potrzebne do wykonywania pracy i gdzie mam to położyć?”. Zorganizowanie przestrzeni pomoże Ci zaoszczędzić czas, zwiększyć produktywność i sprawić, że Twoja firma będzie działać bez zakłóceń. Twoja pracownia powinna być czysta, zorganizowana i bezpieczna.

Rozwijaj swoją obecność w sieci

Ważne jest, aby rozwijać swoją obecność w Internecie jako znaczną część marketingu swojego biznesu. Obecność w mediach społecznościowych, na stronach z recenzjami i w katalogach internetowych pomoże Ci osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

Kiedy ludzie szukają gabinetu fizjoterapii, chcą znaleźć najlepszy w swojej okolicy. Wizytówką tutaj jest w dużej mierze strona internetowa. Nie wszyscy od razu pojadą na miejsce, zobaczyć Twój gabinet czy studio na własne oczy.

Obecność w Internecie jest szybkim i prostym sposobem na poprawę SEO i podniesienie pozycji, gdy ludzie szukają fizjoterapeuty w swojej okolicy. Dodatkowo, obecność w Internecie daje możliwość kontaktu z klientami.

Możesz założyć bloga, publikować treści informacyjne i dostarczać treści, które będą pomocne dla Twoich klientów. Możesz również korzystać z mediów społecznościowych, aby nawiązać kontakt z klientami, publikować zdjęcia z zabiegów i chwalić się postępami, jakie robią Twoi klienci.

Znajomość swoich liczb

Większość ludzi nie potrafi wymienić swoich liczb – ale to właśnie one mogą zadecydować o powodzeniu lub niepowodzeniu Twojego biznesu na dłuższą metę. Szczególnie ważne są trzy liczby, które warto znać:

  • Dochód na wizytę – jest to średni dochód, jaki przynosi Twoja firma z każdej wizyty. Będzie się on różnił w zależności od lokalizacji i rodzaju pacjentów, których przyjmujemy. Ta liczba jest ważna, ponieważ jeśli wiesz, ile średnio przynosisz, możesz odpowiednio zarządzać swoją działalnością.
  • Break even – próg rentowności to liczba, która pokazuje, ile trzeba zapłacić za wizytę, aby osiągnąć próg rentowności. Liczba ta będzie się zmieniać w zależności od ponoszonych kosztów biznesowych i przychodów z jednej wizyty. Znajomość progu rentowności pozwoli określić, czy na koniec dnia osiągamy zysk czy stratę.
  • Średnia liczba dni do odzyskania płynności. Jest to bardzo ważna liczba. Pokazuje ona średnią liczbę dni, w których klienci wracają do zdrowia. Ta informacja będzie Ci niezbędna, gdy zaczniesz szukać nowych klientów.

Zatrudniaj kompetentnych pracowników

Błędem popełnianym przez wiele klinik fizjoterapii jest zatrudnianie niewykwalifikowanych pracowników. Kiedy zaczynasz swoją działalność, kuszące jest zatrudnianie każdego, kto chce i może dla Ciebie pracować. Jednak ludzie, których zatrudnisz, pomogą ukształtować całą kulturę Twojej firmy.

Przed zatrudnieniem nowych pracowników należy się upewnić, że są oni kompetentni i wykwalifikowani do wykonywania swojej pracy. Zatrudnienie kompetentnych osób nie tylko pomoże firmie zwiększyć wydajność, ale także pomoże stworzyć pozytywną kulturę, w której ludzie będą chcieli pracować.

Zatrudnianie nowych pracowników, którzy mają odpowiednie umiejętności i pasję do tego, co robią, przyczyni się do poprawy funkcjonowania firmy. A kiedy spojrzysz wstecz na decyzję o zatrudnieniu nowych pracowników, okaże się, że był to mądry wybór.

Zmiana pozycjonowania i budowanie marki

Jeśli chodzi o pozycjonowanie i widoczność marki osobistej firmy, należy pamiętać o kilku rzeczach. Warto przestudiować branżę fizjoterapii i dowiedzieć się, czego ludzie oczekują od kliniki rehabilitacji. Postaraj się zrozumieć, co powinieneś robić lepiej i czego ludzie szukają.

Po lepszym zrozumieniu branży jako całości, możesz skupić swoją uwagę na własnej działalności. Należy wyjaśnić potencjalnym klientom, czym zajmuje się nasza firma, co oferujemy i dlaczego powinni się do nas zgłosić. Należy dokładnie określić, co odróżnia naszą firmę od innych oferujących takie same usługi.

Ulepsz swoją stronę internetową

Wymyślne logo i piękne zdjęcia są ważne, jeśli chodzi o budowanie marki i repozycjonowanie, ale na nic się zdadzą bez świetnej strony internetowej, która je wesprze. Jeśli Twoja strona jest umieszczona na niezawodnym serwerze i ma nowoczesny wygląd, dajesz ludziom natychmiastowe wyobrażenie o tym, czym zajmuje się Twoja firma.

Dodatkowo, posiadanie solidnej, dobrze zaprojektowanej strony internetowej poprawi Twoje SEO i pomoże Ci zająć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Kiedy ludzie szukają fizjoterapeuty w swojej okolicy, chcesz, aby mogli Cię znaleźć. Wysokiej jakości strona internetowa pomoże Ci to osiągnąć.

Fizjoterapia to rozwijająca się branża, która ma duży potencjał zarobkowy. Nie możesz jednak oczekiwać, że po otwarciu biznesu zaczniesz zarabiać mnóstwo pieniędzy. Istnieje kilka ważnych czynników, które musisz rozważyć, zanim otworzysz swoje drzwi dla publiczności.

Po pierwsze, należy zdecydować, jaki rodzaj struktury biznesowej będzie dla nas najlepszy. Istnieją trzy różne opcje, a każda z nich ma swoje wady i zalety. Należy także zastanowić się nad lokalizacją. Czy w okolicy jest wystarczający ruch i zapotrzebowanie? Czy można łatwo dostać się do środków transportu publicznego? Ponadto należy zastanowić się, ile pieniędzy będziemy potrzebować na rozpoczęcie działalności. Te sześć szybkich zmian sprawi, że Twoje studio zacznie przynosić zyski.

UDOSTĘPNIJ UDOSTĘPNIJ

Nasze studio w liczbach

Rekomendacje

Mariusz Dzięcioł

Mariusz Dzięcioł

Karolina i Michał to dwójka nieocenionych ekspertów w swojej branży. Jednak nie zawsze dobrzy fachowcy potrafią dobrze sprzedawać swoje usługi, Oni to potrafią i robią to coraz lepiej. Co najważniejsze wspierają też innych w tworzeniu swojego biznesu.Rozmowy z Nimi dały mi wiele więcej niż książki i blogi o biznesie. Uważam, że w branży zdrowotnej, czy fitness brakuje nam właśnie takich mentorów jak Oni, dlatego bardzo się cieszę, że dzielą się teraz swoimi doświadczeniami na szerszym forum. Co najważniejsze, oprócz tego, co robić mówią też o tym, czego nie robić i dlaczego, a wiedza ta poparta jest nie tylko teorią ale co najważniejsze skuteczną praktyką. [ pokaż dalej ][ pokaż mniej ]

Dawid Mieczkowski

Dawid Mieczkowski

Mówi się, że ważne jest otaczanie się dobrymi ludźmi. Do takich z pewnością można zaliczyć Karolinę i Michała. Dzięki nim nauczyłem dużo nie tylko jako trener, ale przede wszystkim człowiek. Bez wątpienia są to ludzie o ciepłym serduchu, skorzy do pomocy i chętnie dzielący się swoją bogatą wiedzą i doświadczeniem. Życzę każdemu takich przyjaciół. [ pokaż dalej ][ pokaż mniej ]

Kamil Ciężki

Kamil Ciężki

Karolina i Michał to dwoje profesjonalistów w swoich dziedzinach, którzy nie tylko sami osiągnęli ogromny sukces biznesowy w branży fizjoterapeutycznej czy około-fitnessowej, ale też wiedzą, jak o tym mówić i jak innym pokazać, co można zrobić, aby podobny sukces osiągnąć. Służą mądrym słowem i wsparciem merytorycznym, a patrząc na ich działania można się naprawdę nieźle zmotywować i zainspirować. [ pokaż dalej ][ pokaż mniej ]

Patrycja / Pełnia Ruchu

Patrycja / Pełnia Ruchu

Karolina i Michał tworzą świetnie dobraną w życiu prywatnym i zawodowym parę, która prze do przodu, jak burza. W tym wszystkim zachowują profesjonalizm i spokój, który w połączeniu z ich wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w sporcie i terapii ruchowej daje świetne rezultaty biznesowe, czym chcą i chętnie dzielą się z innymi. Polecam ich jako ludzi, którzy wiedzą, co mówią i robią. [ pokaż dalej ][ pokaż mniej ]