Jak łatwo naprawić swoje studio – 6 szybkich zmian, które sprawią, że Twoje studio będzie rentowne

Stworzenie dochodowego studia fizjoterapii to nie lada wyzwanie. Aby dać Ci przewagę, nakreśliliśmy 6 prostych sposobów na to, jak stosunkowo łatwo naprawić swoje studio fizjoterapii i sprawić, by przynosiło zyski. W dzisiejszym świecie, mamy dostęp do wszystkich informacji, które są potrzebne, aby odnieść sukces we wszystkim, na co skierujemy nasze umysły.

Mając to na uwadze, możesz się zastanawiać, jak to możliwe, że ktoś może ponieść porażkę. Cóż, problemem nie jest nasza niezdolność do znalezienia pomocnych informacji, lecz niechęć do wprowadzenia ich w życie.

Przeczytanie tego artykułu powinno spowodować u Ciebie zmianę, ponieważ znajdziesz tu jedne z najbardziej pomocnych wskazówek i trików, które pomogą Ci odnieść sukces w otwarciu i prowadzeniu udanego studia fizjoterapii.

Zorganizuj swoją przestrzeń

Nieporządek w Twoim studio fizjoterapii nie wzbudzi zaufania potencjalnych klientów. Zanim jeszcze zaczniesz przyjmować klientów, Twoje studio rehabilitacji powinno być czyste i schludne. Często się o tym zapomina, ale jest to jeden z najprostszych sposobów na usprawnienie działalności. Nie chodzi jednak tylko o to, by ładnie wyglądało, ale także o to, by było funkcjonalne.

Zadaj sobie pytanie: „Co jest mi potrzebne do wykonywania pracy i gdzie mam to położyć?”. Zorganizowanie przestrzeni pomoże Ci zaoszczędzić czas, zwiększyć produktywność i sprawić, że Twoja firma będzie działać bez zakłóceń. Twoja pracownia powinna być czysta, zorganizowana i bezpieczna.

Rozwijaj swoją obecność w sieci

Ważne jest, aby rozwijać swoją obecność w Internecie jako znaczną część marketingu swojego biznesu. Obecność w mediach społecznościowych, na stronach z recenzjami i w katalogach internetowych pomoże Ci osiągnąć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

Kiedy ludzie szukają gabinetu fizjoterapii, chcą znaleźć najlepszy w swojej okolicy. Wizytówką tutaj jest w dużej mierze strona internetowa. Nie wszyscy od razu pojadą na miejsce, zobaczyć Twój gabinet czy studio na własne oczy.

Obecność w Internecie jest szybkim i prostym sposobem na poprawę SEO i podniesienie pozycji, gdy ludzie szukają fizjoterapeuty w swojej okolicy. Dodatkowo, obecność w Internecie daje możliwość kontaktu z klientami.

Możesz założyć bloga, publikować treści informacyjne i dostarczać treści, które będą pomocne dla Twoich klientów. Możesz również korzystać z mediów społecznościowych, aby nawiązać kontakt z klientami, publikować zdjęcia z zabiegów i chwalić się postępami, jakie robią Twoi klienci.

Znajomość swoich liczb

Większość ludzi nie potrafi wymienić swoich liczb – ale to właśnie one mogą zadecydować o powodzeniu lub niepowodzeniu Twojego biznesu na dłuższą metę. Szczególnie ważne są trzy liczby, które warto znać:

  • Dochód na wizytę – jest to średni dochód, jaki przynosi Twoja firma z każdej wizyty. Będzie się on różnił w zależności od lokalizacji i rodzaju pacjentów, których przyjmujemy. Ta liczba jest ważna, ponieważ jeśli wiesz, ile średnio przynosisz, możesz odpowiednio zarządzać swoją działalnością.
  • Break even – próg rentowności to liczba, która pokazuje, ile trzeba zapłacić za wizytę, aby osiągnąć próg rentowności. Liczba ta będzie się zmieniać w zależności od ponoszonych kosztów biznesowych i przychodów z jednej wizyty. Znajomość progu rentowności pozwoli określić, czy na koniec dnia osiągamy zysk czy stratę.
  • Średnia liczba dni do odzyskania płynności. Jest to bardzo ważna liczba. Pokazuje ona średnią liczbę dni, w których klienci wracają do zdrowia. Ta informacja będzie Ci niezbędna, gdy zaczniesz szukać nowych klientów.

Zatrudniaj kompetentnych pracowników

Błędem popełnianym przez wiele klinik fizjoterapii jest zatrudnianie niewykwalifikowanych pracowników. Kiedy zaczynasz swoją działalność, kuszące jest zatrudnianie każdego, kto chce i może dla Ciebie pracować. Jednak ludzie, których zatrudnisz, pomogą ukształtować całą kulturę Twojej firmy.

Przed zatrudnieniem nowych pracowników należy się upewnić, że są oni kompetentni i wykwalifikowani do wykonywania swojej pracy. Zatrudnienie kompetentnych osób nie tylko pomoże firmie zwiększyć wydajność, ale także pomoże stworzyć pozytywną kulturę, w której ludzie będą chcieli pracować.

Zatrudnianie nowych pracowników, którzy mają odpowiednie umiejętności i pasję do tego, co robią, przyczyni się do poprawy funkcjonowania firmy. A kiedy spojrzysz wstecz na decyzję o zatrudnieniu nowych pracowników, okaże się, że był to mądry wybór.

Zmiana pozycjonowania i budowanie marki

Jeśli chodzi o pozycjonowanie i widoczność marki osobistej firmy, należy pamiętać o kilku rzeczach. Warto przestudiować branżę fizjoterapii i dowiedzieć się, czego ludzie oczekują od kliniki rehabilitacji. Postaraj się zrozumieć, co powinieneś robić lepiej i czego ludzie szukają.

Po lepszym zrozumieniu branży jako całości, możesz skupić swoją uwagę na własnej działalności. Należy wyjaśnić potencjalnym klientom, czym zajmuje się nasza firma, co oferujemy i dlaczego powinni się do nas zgłosić. Należy dokładnie określić, co odróżnia naszą firmę od innych oferujących takie same usługi.

Ulepsz swoją stronę internetową

Wymyślne logo i piękne zdjęcia są ważne, jeśli chodzi o budowanie marki i repozycjonowanie, ale na nic się zdadzą bez świetnej strony internetowej, która je wesprze. Jeśli Twoja strona jest umieszczona na niezawodnym serwerze i ma nowoczesny wygląd, dajesz ludziom natychmiastowe wyobrażenie o tym, czym zajmuje się Twoja firma.

Dodatkowo, posiadanie solidnej, dobrze zaprojektowanej strony internetowej poprawi Twoje SEO i pomoże Ci zająć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Kiedy ludzie szukają fizjoterapeuty w swojej okolicy, chcesz, aby mogli Cię znaleźć. Wysokiej jakości strona internetowa pomoże Ci to osiągnąć.

Fizjoterapia to rozwijająca się branża, która ma duży potencjał zarobkowy. Nie możesz jednak oczekiwać, że po otwarciu biznesu zaczniesz zarabiać mnóstwo pieniędzy. Istnieje kilka ważnych czynników, które musisz rozważyć, zanim otworzysz swoje drzwi dla publiczności.

Po pierwsze, należy zdecydować, jaki rodzaj struktury biznesowej będzie dla nas najlepszy. Istnieją trzy różne opcje, a każda z nich ma swoje wady i zalety. Należy także zastanowić się nad lokalizacją. Czy w okolicy jest wystarczający ruch i zapotrzebowanie? Czy można łatwo dostać się do środków transportu publicznego? Ponadto należy zastanowić się, ile pieniędzy będziemy potrzebować na rozpoczęcie działalności. Te sześć szybkich zmian sprawi, że Twoje studio zacznie przynosić zyski.

UDOSTĘPNIJ UDOSTĘPNIJ

Nasze studio w liczbach

Zaufali nam

polecający zdrowybiznes

Cześć 🙂 obecnie jestem na 4 roku fizjoterapii i pracuje jako masażystka. Prowadzę swojego Instagrama (twoja.ulubiona.fizjo) na którym pisze o fizjoterapii uroginekologicznej którą chcę się zajmować w przyszłości 🙂 od kursu oczekuje pomocy w zdobyciu większej Wiedzy na temat tworzenia skutecznych reklam. Chciałabym rozwinąć mój insta profil oraz zdobyć więcej klientek na masaże. A zaufałam wam bo długo was obserwuje 😉

polecający zdrowybiznes

Część 😊 no to łamiemy to lody 😉 jestem mikroprzedsiębiorcą a w zasadzie to samozatrudnionym czyli prowadzę mały gabinet gdzie działam sam. Niestety może trochę wstyd się przyznać ale od już 4 lat walczę w zasadzie o każdego pacjenta żeby się utrzymać jak gąbka na powierzchni. Wiem, że wiele błędów popełniłem i to głównie właśnie w kwestii rozszerzania informacji na temat tego czym się zajmuję i że wgl jestem na rynku. Mam stronę internetową (jeżeli chcielibyście zobaczyć to proszę 😉 www fizjokf.pl ) także insta i FB ale zwyczajnie brak mi weny być może umiejętności aby to prowadzić i tutaj chętnie bym uzyskał pomoc żeby wiedzieć jak to robić oraz aby zyskać więcej pacjentów/pracy/pieniążków 😊 a zaufanie ponieważ pokonaliście mnie podczas webinarów, no kurcze po prostu widać że wiecie o czym mówicie 😁

polecający zdrowybiznes

Hej 🙂 Jestem fizjoterapeutą. Trochę doświadczenia w pracy zdążyłem już nabyć, długo się zbierałem w sobie aż wreszcie otworzyłem swój gabinet rok temu w Opolu (https://gabinet-moveo.pl/). W zasadzie Zdrowy Biznes jest z Moveo od samego początku, a to za przyczyną kanału na YT i filmów tam zamieszczonych. Z uwagą wysłuchałem wszystkich, więc niewątpliwie miały jakiś udział w obecnej formie mojego gabinetu. Poza tym użytkownik Maila od Serca i Fizjoksiążki. Oba tematy potraktowałem jako typową inwestycje w firmę i było warto. Mój cel jest ambitny, to podwojenie liczy pacjentów gabinetowych i stopniowe wygaszanie wizyt domowych, które świadcze w martwych dla mnie godzinach porannych. Fb i Insta istnieją, staram się, zobaczymy jaka będzie ocena 🙂 PS. Stronkę stawiałem sam, więc liczę się z tym, że pewnie wiele do poprawy tam będzie, i zapewne Zdrowy Biznes to odpowiednie miejsce żeby się w tym kierunku dokształcić.

polecający zdrowybiznes

Cześć 😊 Jestem magistrem fizjo oraz trenerem personalnym. Pracuje głównie ruchowo, czasem masuje. Moim celem jednak jest głównie praca terapeuty ruchowego. Na kursie mam nadzieję zdobyć potrzebną wiedzę jak pozyskiwać pacjentów na terapię ruchową. Uważam że Dachowscy robią super robotę jako fizjo i szkoleniowcy więc dlatego zapisałam się na kurs. Moja strona: http://treningplusfizjoterapia.pl

polecający zdrowybiznes

Hej 😉 Od kwietnia prowadzę własny gabinet połączony z małą salka do ćwiczeń. Jestem magistrem fizjoterapii. Na chwilę obecną jest to moje jedyne miejsce zatrudnienia. Mam ok 3-4 pacjentów dziennie. W przeszłości mocno angażowałem się w Nordic Walking, wtedy prowadziłem już swój fanpage. Od kursu oczekuje pomocy w rozwinięciu swojej sieci klientów. Tworzeniu sensownych postów na insta i FB. Chciałbym specjalizować się w terapii stawów skroniowo żuchwowych. Nawiązać kontakt z lokalnymi dentystami. Jeszcze nic w tym kierunku nie robiłem, to jest mój plan. Zaufałem bo śledzę Wasze sociale i widzę że robicie dobrą robotę i jesteście szczerzy w tym co mówicie 😉 Mój FB Fizjotrening - Pan od kijków Mój insta: panodkijkow

polecający zdrowybiznes

Cześć:) pracuję w Centrum Synergia od 9 lat, a gabinet w tym roku obchodzi 15lecie. Na brak pacjentów nie możemy narzekać, jesteśmy już trochę dinozaurem na lokalnym rynku usług fizjo, ale nie chcemy, aby to uśpiło naszą czujność 😉 Od kursu oczekuję wskazówek w którą stronę prowadzić marketing firmy, która istnieje na rynku od lat, co jeszcze można zrobić. A zaufałam po pierwszym Waszym live. No i dlatego, że mądrzy ludzie z Was.

polecający zdrowybiznes

Hejka 😁 jestem na finiszu studiów (obrona 27.06) I pracuje jako "asystent" fizjoterapeuty - od masowania i trenowania czyli zeby w ogóle moc cos w miare legalnie porobic przy pacjentach i z tego zarobić + znajduje i dojeżdżam do pacjentów głównie bólowych, znalezionych na fixly i z polecenia. W taki sposób dzialam już 1.5 roku. Najlepiej czuje się w ortopedii a zwłaszcza jeśli chodzi kolanka i kregoslupy 😊 na kurs się zdecydowałem bowiem chciałbym jak najszybciej otworzyć własny biznes (w tym moze jakos bez konieczności wyrobienia 3 lat stażu) a zaufałem wam z uwagi na drogę jaką sami przeszliście, czyli z niewielkiego gabinetu do czegoś o czym sam marzę by osiągnąć 🙂 A i pracuje w 75% ruchowo a w 25% manualnie 😅

polecający zdrowybiznes

Cześć, zajmuje się fizjoterapia Stomatologiczna w Warszawskim Międzylesiu. Nie mam problemu z klientami jak na razie grafik zapełniony na cały miesiąc. Jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia i chce rozwijać swój biznes bo mam na to sporo pomysłów. Dlaczego wybrałam kurs ? chyba dlatego że lubię uczyć się od lepszych i podejmować wyzwania. Po za tym lubię iść pod prąd, działać na własnych zasadach. Przyznam że na początku kiedy zaczęłam obserwować ciebie Michał Dachowski to wkurzales mnie 😂🙃 sorry za szczerość. Po tem było już z górki po jakimś live uznałam że w sumie gadasz z sensem. Ale wrażenie na mnie zrobila twoja żona ! To jest kobieta petarda ! A ja uwielbiam osoby które mają wiedzę, obeznanie i do tego lekkość w przekazywaniu wiedzy. 😁

polecający zdrowybiznes

Cześć 🙂 jestem fizjoterapeutą i trenerem przygotowania motorycznego. Przez 7 lat pracowałem w tych obszarach w akademii piłkarskiej i kadrach młodzieżowych. Pół roku temu zrezygnowałem z tych funkcji i założyłem https://pro-balans.pl/ wynajmując gabinet i małą salę do treningu https://www.albatrosmed.pl/ . Obecnie 80% moich klientów to zawodnicy, którzy przez te kilka lat mieli ze mną kontakt na treningach, zgrupowaniach. Od kursu oczekuje, że pomoże trafić do mnie osobom, które mnie nie znały wcześniej. Obecnie mam 6-8 pacjentów dziennie i chciałbym zatrudnić osobę do pomocy. Zaufałem Wam, ponieważ przesłuchiwałem podcasty Zdrowego Biznesu 🙂

polecający zdrowybiznes

Czołem! Jestem Kamil Ciężki Trener i jestem terapeutą ruchowym, pracuje tylko ruchem, od prawie 2 lat prowadzę swoje studio w Białymstoku. Mam pełny grafik i wydaje mi się wysokie ceny i nie wiem co dalej, jak zrobić kolejny krok w kierunku zatrudnienia pracownika i tego tez oczekuje od kursu. Poza tym wszystko co robi Michał Dachowski jest dobre 🤷 i dlatego tu jestem 🙂 Pozdrawiam Was wszystkich!

polecający zdrowybiznes

Cześć, studiuję fizjo i zaczynam pracować jako trener/terapeuta ruchowy. Zależy mi na budowaniu swojej marki i trafieniu z treściami do grupy z którą chciałabym pracować. Obecnie pracuje 'u kogoś' i zapewne przez jakiś czas na pewno jeszcze tak będzie stąd interesuje mnie temat negocjowania warunków współpracy. Póki co próbuje sił w ig. W planach strona itd. I na to czekam. A Dachowskim zaufałam, bo widzę że to co robią jest dobre. Therapy to najlepszy argument.

polecający zdrowybiznes

Z dużym opóźnieniem,ale nadrabiam! 😉 Cześć jestem fizjoterapeutką oraz trenerem. Od dwóch lat prowadzę własny gabinet, od 10 lat pracuje dla PZbad, aktualnie prowadząc ośrodek juniorski kadrowy i zaczynam prowadzić treningi indywidualne,ale brakuje mi na to czasu:) Chce się dalej rozwijać, wiem,że muszę ruszyć z social mediami,dlatego jestem tutaj,aby mieć motywację do zrobienia tego. Znam Michała, dlatego wiem,że to jest dobry wybor;)!

polecający zdrowybiznes

Cześć 🙂 od kilku lat pracuję jako fizjo, od 1,5 roku w swoim gabinecie! Zależy mi na wypełnieniu grafiku. W niedalekiej przyszłości przeprowadzam się do nowego miasteczka i początkowo mam w planach prowadzić praktykę w dwóch gabinetach. Chciałabym jak najszybciej zdobyć nową grupę pacjentów w nowym miejscu. Mam problem z otworzeniem się na social media:/ a może bardziej z wyrażaniem siebie i reklamowaniem swojej pracy. Wybrałam ten kurs, bo przekonaliscie mnie webinarami i innymi zabawkami w social media. Liczę na owocną współpracę 🙏

polecający zdrowybiznes

Cześć. Jestem fizjoterapeutą. Pracuje z pacjentami z problematyką ortopedyczna w Poznaniu. W swojej pracy wykorzystuje techniki manuale jak i szeroko pojętym ruch. Uczestnicząc w kursie chciałbym rozwinąć umiejętności marketingowe i zacząć skuteczniej wcielać je w życie:) Jako kursant Balckroll Therapy nie musiałem się długo zastanawiać nad zaufaniem 😉