Najczęściej zadawane pytania
Gdzie i kiedy będzie dostępny kurs?
Wszystkie kursy Zdrowego Biznesu dostępne są na platformie zdrowybiznes.com.pl/kursy
Dostęp do niego otrzymujesz od razu po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu płatności.
Dostęp do kursów zakupionych w przedsprzedaży otrzymasz w momencie premiery/otwarcia danego kursu.
Jakie są formy płatności za kursy i inne produkty w sklepie Zdrowego Biznesu?
Sklep ma dostępne dwa sposoby płatności – PayU i PayPal, więc nikt nie powinien mieć problemów ze złożeniem zamówienia i opłatą.
Czy mogę otrzymać fakturę za szkolenie?
Tak. Wystarczy, że zaznaczysz “chcę otrzymać fakturę” w momencie składania zamówienia. Faktura przyjdzie na podany przez Ciebie adres mailowy.
W jaki sposób otrzymam dane do logowania?
Dane do logowania otrzymujesz po zakupie osobnym mailem (sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce mailowej: SPAM, oferty, newsletter)
Jak zalogować się do kursów Zdrowego Biznesu?
Zaloguj się tu:
używając adresu mailowego, który podałeś/aś w momencie zakupu i hasła, które otrzymałeś/aś w mailu.
Nie mam hasła – co dalej?
Jeśli zapomniałeś hasła lub nie możesz zlokalizować naszego maila z hasłem, zawsze możesz zmienić go samodzielnie.
Zrób wszystkie kroki jak w punkcie 4, a następnie kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?” Otrzymasz maila z linkiem do ustawienia nowego hasła.
Jak długo mam dostęp do kursów?
Dostęp do kursów Zdrowego Biznesu jest dożywotni, oczywiście oprócz konsultacji, które są jednorazowe.
Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych produktów/kursów?
Tak, masz 14 dni na odstąpienie od zakupu. Nie musisz podawać powodów, po prostu zwracasz nam produkt/kurs, informując nas mailowo o rezygnacji (dachowscy@zdrowybiznes.com.pl). Pamiętaj, żeby dokonać tego w ciągu 14 dni od daty zakupu lub premiery produktu zakupionego w przedsprzedaży.
Jak mogę skontaktować się z Wami w sprawie zakupu/zwrotu?
Wszelkie kwestie związane z zakupami w naszym sklepie online, a także jakiekolwiek inne możesz poruszyć pisząc do nas maila na adres: dachowscy@zdrowybiznes.com.pl