Trenerze! Fizjoterapeuto! Twoi klienci nie wracają?
Utrzymanie klienta jest nawet 26 razy tańsze niż pozyskanie nowego. Dzięki temu kursowi Twoi pacjenci:
Przyjdą na kolejne wizyty
Skorzystają z dodatkowych usług z Twojej oferty
Chętnie wystawią Ci pozytywną opinię i polecą Cię dalej
Czemu zwykła wizyta nie wystarcza?
Klienci nie wiedzą, co było zrobione i czy im pomogło. “Niewypowiedziane nie istnieje” – to nasza naczelna zasada.
Ludzie zwracają uwagę na wiele czynników, o których raczej nie rozmyślasz, m.in. ogólny komfort, wystrój, ubiór, kontakt itp.
Zwykłych usług jest mnóstwo. Musisz zadbać o to, żeby Twoja była niezwykłym przeżyciem.
Pacjenci nie wiedzą, że powinni wrócić, bo nie dostają informacji o procesie leczenia/treningu.
Nie rozmawiasz z klientami o ich efektach i doświadczeniach.
Czas to zmienić!
TERAZ
Z KURSEM
TERAZ
Po pierwszej wizycie Twoi klienci już nie wracają.
Z KURSEM
Umiejętnie ich pokierujesz do rezerwacji kolejnych wizyt.
TERAZ
Chcesz podnieść ceny, ale boisz się reakcji klientów.
Z KURSEM
Zrobisz to z klasą, żeby klienci Ci za to podziękowali.
TERAZ
Masz problem z kontaktem i utrzymaniem relacji z klientem.
Z KURSEM
Nauczysz się rozmawiać z pacjentem od pierwszych minut w gabinecie i znajdziesz wspólne tematy do rozmów.
TERAZ
Nie wiesz, co Twój pacjent chce i powinien usłyszeć.
Z KURSEM
Określisz, co i jak mówić, żeby pacjent czuł się zaopiekowany.
TERAZ
Brakuje Ci opinii i rekomendacji od pacjentów.
Z KURSEM
Nie tylko skutecznie pozyskasz opinie, ale i zbudujesz społeczność wokół swojego gabinetu, która Cię wyróżni.
Nie zwlekaj z zakupem!
Co zawiera kurs 7 kroków do utrzymania klienta?
75 krótkich lekcji video, dzięki którym zrozumiesz każde zagadnienie od podszewki.
Ponad 10 godzin samego materiału. Nic się przed Tobą nie ukryje.
3 nagrania live z sesjami Q&A pozwolą Ci znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania.
2 bonusowe webinary są dobrym powtórzeniem i dodatkową wiedzą.
Dożywotni dostęp - możesz wracać do lekcji w dowolnym momencie swojego życia, nawet kilka lat po zakupie.
Grupa na FB, dzięki której możesz skonsultować każdą zagwozdkę.
Gwarancja satysfakcji!
Jeśli w trakcie pierwszych 90 dni uznasz, że ten kurs nie jest dla Ciebie, napisz do nas, a zwrócimy Ci pieniądze. Bez zbędnych pytań i przekonywania.
Z powodzeniem rozwijamy naszą firmę od 2011 roku w określonym modelu biznesowym. Jednym z tych, o których nauczysz się w kursie.
W tym czasie przeszliśmy drogę od 8 m2 do 905 m2 i od 0 do 38 fizjoterapeutów, którzy z nami współpracują.
Oprócz ok. 364 nowych klientów, mamy prawie 912 powracających co miesiąc.
Teraz dzielimy się wiedzą z Wami!
Przerobiliśmy te problemy sami, ale nie obyło się bez licznych błędów. Teraz zebraliśmy wszystko razem, żeby dać Ci możliwość wdrażania sprawdzonych rozwiązań. Zaoszczędzi to Twój czas, zasoby, a przede wszystkim nerwy.
Dlaczego warto nam zaufać?
Czemu zwykła wizyta nie wystarcza?
Poznaj opinie absolwentów 7 kroków!
Natalia Żurawska
Fizjoterapeutka
Zdecydowanie recepcja weszła na wyższy poziom, mają fajna relacje z pacjentami. Najpierw zapis później płatność. Fajnie działa przekazywanie pacjentów między innymi terapeutami, a teraz po rozszerzeniu działalności o studio ruchu „utrzymanie” klienta na zajęcia grupowe czy treningi personalne. Kuleją zdecydowanie opinię, nadal nie wprowadziłam listy mailingowej i newslettera. Koniecznie też muszę przeklikac jeszcze raz remarketing.
Bartosz Pietruszewski
Fizjoterapeuta
Nie zmieniało to jednak faktu, że w większości przypadków pomimo niedokończenia pełnego procesu terapii, klienci przestawali przychodzić z nieznanych mi do niedawna przyczyn. Podczas szkolenia 7 kroków w stronę utrzymania klienta zrozumiałem jak ważne jest przedstawienie pełnego planu terapii z zawartymi w nim ramami czasowymi oraz budowania relacji opartej na zrozumieniu oczekiwań osoby, która przychodzi do gabinetu. Dodatkowo wysłuchanie wszystkich lekcji pozwoliło mi ustrukturyzować sposób przekazywania przeze mnie wiedzy osobom niekoniecznie związanymi ze światem medycyny czy sportu.
Daria Maik
Fizjoterapeutka
A się okazuje, że niektórzy chcą 2x w tygodniu lub co tydzień 😉 Więc zawsze przedstawiam te 2 opcje i grafik się zapełnia fajnie 😉 Większość oporów i obiekcji jest często po naszej stronie a wcale nie po stronie pacjentów i my musimy sobie czasami przemyśleć swoje postępowanie, bo czasami ono blokuje nas przed zarabianiem pieniędzy.
Ty też możesz znaleźć się w tym gronie zadowolonych osób!
Dowiesz się, jak najlepiej pracować z kursem, żeby wyciągnąć z niego 100%. Zrobisz swoje 1. zadanie!
Zaplanujesz przebieg pierwszej wizyty każdego Twojego klienta tak, żeby była dla niego niezapomnianym doświadczeniem.
Następnie poznasz wszystkie tajniki dobrej komunikacji i nawiązywania relacji z klientem. Nauczysz się prowadzić efektywną rozmowę.
W tym kroku odkryjesz, co się składa na ogólne wrażenia klienta. Lepiej o to zadbaj!
Dowiesz się, jak powinny wyglądać ceny, jak je podnosić ceny oraz nauczysz się sprawnie o tym komunikować!
Zrozumiesz, co się dzieje, kiedy klient wyjdzie już z Twojego gabinetu i jak utrzymać z nim relację w tym czasie. Droga pacjenta nie kończy się razem z wizytą 😉
Nauczysz się odciążać swoją pracę dzięki technologii.
Na koniec poznasz sposoby zakończenia przygody klienta, przekazania go innemu fizjo/trenerowi czy rozmowy z problematycznymi osobami.
W ramach kursu otrzymujesz:
7 modułów z lekcjami – czyli konkretną wiedzą, podsumowaniami i gotowymi narzędziami, które oszczędzają czas i pieniądze; skrócenie ścieżki dochodzenia do sukcesu (łączna wartość 1799zł)
2 webinary dostępne dla uczestników jako zapowiedź, każdy o wartości 258 zł (łączna wartość 516zł)
Dożywotni dostęp, możliwość powrotu do treści i materiałów wideo, aktualizacja treści – rocznie taki abonament to koszt 499 zł
Grupa na Facebooku, dożywotnio, z możliwością konsultacji i pytań do specjalistów od copy, web, ux experience, grafiki i reklamy – 1049 zł
Live’y na grupie na FB – które odpowiadają na wszystkie Twoje pytania 660 zł
*Cena regularna: 1299 zł
Teraz jedynie za 897 zł*
Tylko przez:
- 00
dni
- 00
godzin
- 00
minut
- 00
sekund
Jak wygląda proces nauki?
Czy coś Cię powstrzymuje?
Nie wiesz, czy kurs jest dla Ciebie?
Sprawdź, a jak Ci się nie spodoba, masz 90 dni na zwrot.
Kiedy kurs się zwróci?
To zależy od Twojej indywidualnej sytuacji. Nasza rekordzistka podniosła ceny łącznie o 120% bez utraty pacjentów. Kurs zwrócił się po 1 miesiącu od zakupu.
Nie wiesz, czy to zadziała?
Masz jeszcze wątpliwości?
Skontaktuj się z nami na dachowscy@zdrowybiznes.com.pl, a odpowiemy na Twoje pytania.
Dokładny przebieg kursu
WSTĘP
Moduł zawiera:
1. Jak korzystać z kursu?
2. Co to w zasadzie jest utrzymanie klienta?
3. Kto jest Twoją konkurencją?
4. Potrzeby klientów i Twoje własne
5. Solo czy w zespole?
PIERWSZA WIZYTA
Moduł zawiera:
1. Pierwsze wrażenie
2. Wywiad
3. Lecz pacjenta, nie ego
4. Kontrakt
5. Pytania i odpowiedzi
6. Zakończenie pierwszej wizyty
7. Jak NIE naciągać – 3 warianty
8. Overpromise
9. Overcoaching
10. Grafik
KOLEJNA WIZYTA
Moduł zawiera:
1. Pacjent nie musi Cię lubić
2. Punkty styku i vibe
3. Jak rozmawiać, żeby chcieli…
4. Tłumacz, co robisz
5. Nie oferuj więcej, niż to, za co Ci płacą
6. Zadania domowe
7. Punktualność
8. Doceniaj pacjenta
9. Empatia
10. Nie bądź nieomylny
11. Autorytet
12. Daj się wygadać
13. Monitoruj zadowolenie
14. Weryfikuj cel
SZCZEGÓŁY
Moduł zawiera:
1. Nie bierz za pewnik
2. Kiedy prosić o opinię
3. Zapis ważniejszy niż opłata
4. Rola recepcji
5. Zadbaj o siebie
6. Higiena osobista
7. Savoir vivre
8. Entourage
9. Higiena wnętrza
10. Udogodnienia
CENY
Moduł zawiera:
1. 5 składowych ceny
2. Rabat to stolica Maroka
3. Kiedy podnieść ceny?
4. O ile ponosić ceny?
5. Jak podnosić ceny?
6. Jak często podnosić ceny?
7. Regulacja zespołu
8. No show-up
9. Pakiety
10. Darmowe wizyty
11. Koszta ukryte w cenie
STRATEGIE
Moduł zawiera:
1. Newsletter
2. Grupa FB
3. Daj zarobić pacjentowi
4. Zaskakuj
5. Buduj markę
6. Upselling
7. Eventy
8. Odpowiedzi na negatywne opinie
9. Ocieplaj wizerunek
10. Obsługa klienta
11. Weryfikacja konkurencji
AUTOMATYZACJE
Moduł zawiera:
1. Automatyzacje mailowe
2. Przypominajki
3. Ankiety
4. Ustawa – stały klient
5. Remarketing
ROZPAD ZWIĄZKU
Moduł zawiera:
1. Utrata więzi
2. Klient wyleczony
3. Osad
4. Klient problematyczny
5. Jak odesłać poza swój gabinet?
6. Jak odesłać pacjenta w obrębie swojej placówki?
7. Czy skuteczność jest najważniejsza?
Kup i przekonaj się sam, o skuteczności naszej strategii!
7 KROKÓW
897 zł
1299 zł
- 7 modułów, łącznie 75 lekcji
- 2 webinary początkowe
- dożywotni dostęp
- grupa na Facebooku
- live'y i nagrania
Najczęściej zadawane pytania
Wszystkie kursy Zdrowego Biznesu dostępne są na platformie zdrowybiznes.com.pl/kursy.
Dostęp do niego otrzymujesz od razu po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu płatności.
Sklep ma dostępne dwa sposoby płatności – PayU i PayPal, więc nikt nie powinien mieć problemów ze złożeniem zamówienia i opłatą.
Tak. Wystarczy, że zaznaczysz “chcę otrzymać fakturę” w momencie składania zamówienia. Faktura przyjdzie na podany przez Ciebie adres mailowy.
Dane do logowania otrzymujesz po zakupie osobnym mailem (sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce mailowej: SPAM, oferty, newsletter)
Zaloguj się tu:
-W jaki sposób otrzymam dane do logowania?
używając adresu mailowego, który podałeś/aś w momencie zakupu i hasła, które otrzymałeś/aś w mailu.
Jeśli zapomniałeś hasła lub nie możesz zlokalizować naszego maila z hasłem, zawsze możesz zmienić go samodzielnie.
Zrób wszystkie kroki jak w punkcie 4, a następnie kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?” Otrzymasz maila z linkiem do ustawienia nowego hasła.
Dostęp do kursów Zdrowego Biznesu jest dożywotni, oczywiście oprócz konsultacji, które są jednorazowe.
Tak, masz 90 dni na odstąpienie od zakupu. Nie musisz podawać powodów, po prostu zwracasz nam produkt/kurs, informując nas mailowo o rezygnacji (dachowscy@zdrowybiznes.com.pl). Pamiętaj, żeby dokonać tego w ciągu 90 dni od daty zakupu lub premiery produktu zakupionego w przedsprzedaży
Wszelkie kwestie związane z zakupami w naszym sklepie online, a także jakiekolwiek inne możesz poruszyć pisząc do nas maila na adres: dachowscy@zdrowybiznes.com.pl.
Masz pytania?
Zadaj je mailowo dachowscy@zdrowybiznes.com.pl